Šéfové CME: Novu neprodáme, je srdcem skupiny

Generální ředitelé mediální skupiny CME Michael Del Nin a Christoph Mainusch rozhodně odmítají prodej české TV Nova. Jejich hlavním úkolem je teď zvýšit příjmy z reklamy. Uvedli to v rozhovoru pro Hospodářské noviny.
"Zavedli jsme proto novou obchodní politiku, díky které se nám podařilo v prvním čtvrtletí meziročně zvýšit příjmy z prodeje reklamy o 31 procent. A to v prostředí, kde podle našich interních odhadů celý televizní reklamní trh v Česku rostl kolem sedmi procent. Náš podíl na televizním reklamním trhu se zvýšil o 10 procentních bodů ze 47 na 57 procent. Nemyslím, že už letos dosáhneme na úroveň roku 2012. To zabere tak dva roky. Nedokážu říct přesně, na jakou hodnotu se dostaneme, ale trend je jasný, rosteme," řekl deníku Mainusch.
"Můžeme říci, že nevedeme žádné vyjednávání o prodeji společnosti. Máme v plánu tu zůstat delší dobu. Naší strategií je soustředit se a vylepšit vysílací byznys, a až bude tento úkol splněn, tak firmu dále rozvíjet. Můžeme pak spouštět nové kanály, případně expandovat na nové trhy. Proč bychom prodávali TV Nova? To by do naší strategie vůbec nezapadalo. TV Nova je srdcem firmy, byla dlouhodobě její nejziskovější částí a my doufáme, že opět bude," prohlásili šéfové CME.
Zdroj: Hospodářské noviny